Hoe werkt het?

1. Plaats je bestelling

Je plaatst je bestelling online via je unieke klantencode. Bijkomend kan je de menu’s raadplegen en afdrukken, je bestelgeschiedenis bekijken, orders wijzigen en alternatieven bestellen.

warme maaltijd op het werk

2. Onze chefs koken en wij leveren

Onze chefs bereiden jullie bestelling met de grootste zorg en liefde. Vervolgens verdelen ze de maaltijdcomponenten zorgvuldig in vacuüm zakverpakkingen. Tenslotte vervoeren onze chauffeurs de gekoelde maaltijden netjes gesorteerd per dag tot in jullie keuken. Je bewaart onze maaltijden in de koelkast tussen 2-4°C.

warme maaltijd op het werk

3. Opwarmen en klaar!

Op de voorziene verbruikdatum open je de zakverpakkingen met de verschillende maaltijdcomponenten en verdeel je deze in inox bakjes. Tenslotte warm je alles op in een heteluchtoven.
Zo presenteer je elke dag opnieuw verse maaltijden met een maximaal behoud van hun smaak, textuur en vitamines. Snel en eenvoudig!

Voor wie koken onze chefs?
Voor wie koken onze chefs?

Waarom A-malop?

Gemakkelijk

Plaats eenvoudig online je bestelling.

Flexibel

Wij bieden een standaardmenu maar houden rekening met de individuele noden. Bestellingen kunnen tot één week voor de levering gewijzigd worden.

Gemoedsrust

Geen boodschappen meer, geen menu's opstellen, geen administratieve lijstjes en geen zorgen over de kwaliteit. Wij zorgen voor een volledige gemoedsrust zodat jij je kan richten op je kernactiviteiten.

Persoonlijke aanpak

Wij kiezen voor een persoonlijke aanpak op maat van jouw organisatie en zijn steeds bereikbaar voor alle vragen!

Gunstige prijzen

Wij houden onze prijzen bewust laag zodat iedereen kan genieten van een verse, lekkere en gezonde maaltijd.

Voor elke bedrijfsgrootte

2 porties, of 2000 porties? Onze chefs maken ze met liefde en op volledig maat van jouw bedrijf.

Veel gestelde vragen

Kan ik hulp krijgen tijdens het bestellen?

Mocht je bijkomende vragen of opmerkingen hebben tijdens het plaatsen van je bestelling, dan kan je hiervoor terecht bij onze helpdesk. Deze is op werkdagen bereikbaar tussen 8h en 16h.


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je kan je bestelling wijzigen tot 5 werkdagen voor de leverdatum.


Moet ik aanwezig zijn wanneer de bestelling wordt geleverd?

Bij levering zijn de bestelde maaltijden per dag gesorteerd en voorzien van een gedetailleerd formulier. We vragen je wel de levering meteen na te kijken en eventuele fouten onmiddellijk door te geven.

Bekijk alle FAQ's.

A-malop kookt verse, gezonde en gevarieerde maaltijden op maat van jouw organisatie.

Bestel een proefpakket!